Only for Men is met ingang van komend seizoen officieel partner van Vitesse. De komende drie seizoenen worden technische staf, spelers, Raad van Commissarissen, directie en management gekleed door Only for Men. De samenwerking werd zondagmiddag 22 juni in de Mensperience Store in Doesburg officieel ondertekend.
Commercieel directeur van Vitesse, Peter Gansler, over de nieuwe partner: ‘Het is belangrijk dat clubvertegenwoordigers er representatief uit zien. Het is namelijk het visitekaartje van de organisatie. Door de samenwerking met Only for Men garanderen we een combinatie tussen zakelijk en sportief. Daarnaast gaan we op zowel zakelijk- als supportersgebied verschillende activiteiten ondernemen. Dankzij het meerjarige contract, de clubkostuums en de extra activiteiten wordt het een intensieve samenwerking’.
Piet Feenstra, Algemeen Directeur van Only for Men: ‘Wij voelen ons sterk verbonden met Vitesse. Voor beide partijen geldt dat ze in hun discipline toonaangevend zijn in de regio. We hopen de komende jaren samen veel succes te behalen en onze naamsbekendheid verder te vergroten’.
Het exclusieve partnerschap werd zondag 22 juni officieel ondertekend. Een afvaardiging van de Raad van Commissarissen, Stichtingsbestuur Vitesse-Arnhem, directie van Vitesse en het bestuur van de Business Club Vitesse-GelreDome reisden met de spelersbus naar de Mensperience Store van Only for Men in Doesburg. Het clubkostuum voor aankomend seizoen wordt binnenkort gepresenteerd.
De samenwerking wordt in juli voor het eerst zichtbaar. Dan vindt er een evenement plaats in de Mensperience Store. Op deze dag profiteren ook Vitesse-supporters van de nieuwe samenwerking. Later in het seizoen volgt er onder meer een businessclub-activiteit in Doesburg.
@De Marketing MAN/VROUW die er in Doesburg,
althans volgens informatie op deze site verkregen, gaat komen.
Elke Doesburger draagt natuurlijk zowel De Graafschap – als Vitesse een warm hart toe – alhoewel er heel veel
Doesburgse voetballiefhebbers hun aandacht meer en meer richten op Feijenoord – Ajax en PSV.
Gaat het om sponsor-gelden en/of activiteiten richting andere voetbalclubs dan de SC DOESBURG, dan kom ik maar
tot een (1) conclusie: “Put your Money in Your own S.C. Doesburg Soccerclub”.
DE TREFFERS al vele jaren aan de TOP van het Amateur-voetbal heeft in onevenredig grote mate bijgedragen aan
het feit dat de nederlander überhaupt weet waar GROESBEEK op de kaart te vinden is.
Zonder het te kunnen bewijzen ben ik van mening dat het brengen van de SC DOESBURG in de TOPKLASSE van de
AMATEURS een veel grotere IMPACT heeft op zowel:
1) de bekendheid van DOESBURG als STAD als
2) de mogelijke reklame-spin-off of your product in general………
….. dan het heil zoeken bij prof-clubs uit de regio.
was/is only for men ook niet de komende 4 jaar de trotse kledingsponsor van De Graafschap??